Monday 30 July 2012

sahabatt :)

Assalamualaikumm  .

first of all , rasenye belum terlambat kot nak ucapkan tahniah to all my friends sebab dapat masuk uni . tak kesahlaa course and uni tu memang korang nak ke takk kann . mungkin tu yang terbaik untuk korang and untuk aku jugakk . aku ade wasiatt nii , nanti sampai sane jangan lupe aku yang dekat sini nii . mane taknye korang tu ade yang dekat unimas , uum , ums , ukm (tu dekat jee ) , unimap and so on . aku jugak la yang dok tercongok dekat sini . hahaaa . korang study baik-baik , buat mcam study dekat matrik . hahaa . memang pecah kepala . nak-nak kalau ade test , quiz or exam .  haahaa , jangan study last minutee . aku ni bab nasihat orang pandaii , diri sendiri pun suka study last minute .aku ni memang jenis tak boleh study awal-awal . nanti mula la nak gelabah sebab tak ingat . almaklum laa , suka sangat gelakk kuat-kuatt . tulaa nikmat sebenarnye tauu . tak caye , try laa . nak-nak dekat exam . rase ringan je kepala nii .

tiba-tiba terasa nak bukak cite lama . rindu sangat-sangat start dari sekolah rendah , sekolah menengahh , keje part time kejap lastly zaman matrik . gune word zaman ni mcam aku ni dah tua sangat je . padahal baru sweet 19 . wuekk ! prasan betul anak encik azman nii . okayy , since aku dalam mood kerinduann sangat ni ,  mula tangan ni nak selongkar gambo-gambo lamee . but unfortunately , all the pictures semua dekat lappy lagi satu . kot aku senang malam kang , aku post ler . kadang-kadang , bila tengok gambar lame , kurang sikit rindu nii . lagi-lagi zaman budak-budakk . nak-nak pulak gambar tu selekehh . rase nak gelak guling-gulingg . hahaaa .

okayy laa , waa nak gerakk duluu . jumpa malam kang . mau layan pesbuk pulakk . daaa~

p/s : sahabatt , untuk selamanyaa .
       kau dan akuu , sahabattt . hehee

1 comment: