Wednesday 25 July 2012

kahwin muda

Assalamualaikum and good evening .

setelah sekian lama tak post , tiba-tiba malam ni tergerak hati nak tulis something . tngok je tajuk mesti dah terfikir macam-macam kan ? hahaa . same la macam empunya diri ni haa . semalam ex-roommate aku ade bagi link pasal budak 16 tahun yang kahwin tuu . aku tengok youtube tuu tak berkelip-kelip mataa . *nampak tak gatalnye tuu ? hehe

act , yang buat aku tak berkelip tuu sebab aku terfikir bagusnya parents dyerang . macam style datuk nenek kite dulu-dulu . bagi aku , asal si suami bertanggungjawab dan tak rasa terbeban bila belajar okey laa . mungkin ade je yang cakap 'ehh , gatal betul budak ni . aku yang ..bla..bla..blaa ' . itu dah tersurat sejak luh mahfuz lagi . siapa kite nak halang jodoh yang Allah SWT tentukan kann ?

nak cite lagi ni , senior aku ade je dah kahwin lepas je habis matrik . serius , memang sweet je . kadang-kadang bila bosan aku layan la blog dyerang . si isteri comel je plus memang sejuk mata memandang . aku baca blog dyerang , dyerang dah kenal hampir 6 tahun . tu tak termasuk lepas dyerang kahwin . pada mulanya si isteri ni seorang yang biasa-biasa je . tapi berkat nasihat si suami sedikit demi sedikit si isteri berubah semata-mata untuk mencari redha Allah SWT . semogaa mereka berbahagia hingga syurgaa :)

untungla badan kalau my future husband cakap mcam nii  . auwww <3

1 comment:

  1. Ak yg bg ko kann~ hehe,,bgus kawen muda ni,insy-ALLAH,one day kawen gak kite dgn jodoh kite nnt,,,aamiin :)

    ReplyDelete